Google AdWords.

Google AdWords – czym jest i do czego służy?

Google AdWords (potocznie nazywane jako linki sponsorowane) to program reklamowy, który pozwoli Tobie na zamieszczanie płatnych ogłoszeń i reklam w naturalnych wynikach wyszukiwania Google lub w Sieci Reklamowej Google.

Dlaczego właśnie Google AdWords?

AdWords to najszybszy sposób dotarcia na pierwszą stronę wyszukiwarki oraz możliwość kierowania reklam w wybrane miejsca w internecie.

Ile to kosztuje?

Program charakteryzuje się tym, że opłaty naliczane są dopiero po kliknięciu przez użytkownika Internetu w link sponsorowany, który przekieruje go bezpośrednio na Twoją stronę. Od Ciebie zależy, jaki budżet przeznaczysz na kampanię w wyszukiwarce.

Dla kogo linki sponsorowane?

Program Google AdWords może okazać się doskonałym rozwiązaniem. Dla dużej firmy czy korporacji korzystne będzie prowadzenie długofalowej, wizerunkowej kampanii we wszelkich miejscach i kanałach. Posiadaczy sklepów internetowych lub producentów, z pewnością zainteresuje łatwy sposób dotarcia do klienta w zakresie promowania swoich usług lub produktów oraz skorzystanie ze sposobu określenia swojej grupy docelowej.

Jeśli prowadzisz sezonową wyprzedaż produktów lub chcesz poinformować o ważnym wydarzeniu – wówczas doskonałym rozwiązaniem dla Ciebie będzie uruchomienie sezonowej kampanii linków sponsorowanych.

Google AdWords a Pozycjonowanie – co jest lepsze?

Proces wypozycjonowania witryny w wynikach naturalnych wyszukiwania najczęściej zajmuje sporo czasu wyspecjalizowanym agencjom. Google AdWords jest świetnym rozwiązaniem w oczekiwaniu na osiągnięcie wysokich pozycji. Połączenie obu tych sposobów promocji jest najskuteczniejszym sposobem na reklamę w Internecie.

Jakie sposoby promocji oferuje Google AdWords?

Program Google AdWords umożliwia tworzenie reklam w formie tekstowej, graficznej oraz wideo.

 

Zapytaj o wycenę

Powrót do góry